Müəllif: Gülnar Əhmədli, Banco.az
Həmişə planetin zənginləri idman klublarına, xüsusən də futbola sərmayə yatırmağa maraqlı olublar. Avropanın 5 ən böyük futbol liqasındakı komandaların 3-də 1-dən bir qədər çoxu Amerikalı investorlara məxsusdur. İngiltərə Premyer Liqasındakı 20 komandanın yarısı da Amerika kapitalına məxsusdur.
Bəs niyə varlılar idman klublarını alırlar? "Soccerhint"in yanvarın 10-da dərc etdiyi hesabatında bunun səbəbləri qeyd edilib:
1. Futbol sevgisi: Futbol əksər insanların sevdiyi idman növüdür. Milyarderlər də idmana olan sevgilərinə görə tez-tez futbol klublarını alırlar. Milyarderlər kluba sahib olmaqla, onun uğuruna fəal şəkildə töhfə verə və şəxsi maraqlarını investisiyaları ilə uyğunlaşdıraraq futbol dünyasına daxil ola bilirlər.
2. İş və investisiya imkanları: Futbol klublarını əldə etmək milyarderlər üçün sağlam bir iş strategiyasıdır, çünki bu təşkilatlar müxtəlif kanallar vasitəsilə əhəmiyyətli gəlir əldə edə bilirlər. Yayımlardan tutmuş məhsul satışı və sponsorluq sövdələşmələrinə qədər, futbol klubları gəlirli investisiyaya çevrilə bilən müxtəlif gəlir axını təklif edir. Bu da futbolu gəlir axtaran varlı şəxslər üçün cəlbedici aktivə çevirir.
3. Qlobal səviyyədə brend reklamı: Milyarderlər futbolun qlobal cəlbediciliyindən xəbərdardırlar və beynəlxalq miqyasda şəxsi brendlərini inkişaf etdirmək üçün klub sahibliyindən strateji addım kimi istifadə edirlər. Oyunlar dünyada yayımlandığı üçün reklamlar daha geniş auditoriyaya çatır.
4. Sosial təsir: Bəzi milyarderlərin futbol klubu almalarının səbəbi yerli ictimaiyyətə müsbət təsir etmək istəyidir. Onlar klubu sosial məsuliyyət aləti kimi görür, yerli infrastruktura sərmayə qoyur, gənclərin inkişafı proqramlarını dəstəkləyir, xeyriyyə təşəbbüslərinə töhfə verir, xoş niyyəti təbliğ edir və idmandan kənarda qalıcı miras qoyur.
5. Sosial status: Nüfuzlu futbol klubuna sahib olmaq sosial statuslarını yüksəltmək və nüfuzlu şəbəkələrini genişləndirmək istəyən milyarderlər üçün düşünülmüş bir addımdır.
6. Tanınma: Milyarderlər futbol klubu sahibliyini qalıcı və yaddaqalan bir əfsanə yaratmağın bir yolu kimi görürlər.
7. Rəqabət sevgisi: Futbolun rəqabətli təbiəti çətinliklərdən zövq alan milyarderlərin diqqətini çəkir. Futbol klubuna sahib olmaq onlara meydanda uğur qazanmağa və rəqabətin həyəcanını yaşamağa imkan verir.
8. Strateji yerləşmə imkanları: Futbol meydanının coğrafi mövqeyi milyarderlər üçün böyük əhəmiyyət kəsb edir. Daşınmaz əmlakın inkişafı potensialı olan inkişaf edən bazarda və ya şəhərdə klub sahibi olmaq əlavə investisiya imkanları təmin edir və sahiblərinə klub mülkiyyətini iqtisadi artım və inkişaf üçün daha geniş strateji plana inteqrasiya etməyə imkan verir.
9. Media və əyləncə sinerjisi: Futbol klubları milyarderlərin media və əyləncəyə marağı ilə mükəmməl şəkildə uyğunlaşır. Çünki futbol televiziya şəbəkələri, yayım xidmətləri və digər media platformaları üçün dəyərli məzmun təqdim edir.
Amerika maliyyə bazarlarından xəbərlər təqdim edən məşhur bir sayt zənginlərin idman sərmayəsinə marağını belə qiymətləndirir: "Milyarderlər idman komandalarını sadəcə oyun sevdası üçün almırlar, bunu həm də biznes sevgisi üçün edirlər".
Bizi sosial şəbəkələrdən izləyin!!