“Google” kriptovalyutalarla bağlı reklamları məhdudlaşdırır.
Şirkət bundan sonra ICO reklamları, kriptovalyuta cüzdanları və kriptovalyuta ticarəti təklifləri ilə bağlı reklamlara öz platformalarında yer verməyəcək.
“Google” bu addımıyla “Facebook”- un etdiyini təkrarlayıb.
Şirkət yeni xidmət yeniləmə reklam siyasəti ilə artıq ICO-lar, cüzdan və ticarət reklamlarına yer verməyəcək. Şirkətin reklam direktoru Skot Spenser “CNBC”-yə verdiyi açıqlamada “Google”-un yeni reklam siyasətinin bunu tələb etdiyini vurğulayıb.
Bu, qanuni olaraq kriptovalyuta hazırlayan şirkətlərin belə “Google”-un hər hansı bir reklam məhsulu ilə tanıtımına icazə verilməyəcəyi anlamına gəlir. Beləliklə, ICO-lar ilə bağlı reklamlar artıq “Google”-un öz xidmətlərində və çalışdığı üçüncü tərəf servislərində göstərilə bilməyəcək.
Yeniləmə 2018-ci ilin iyun ayında istifadəyə veriləcək.
Skot bunları əlavə edib:
“Gələcəyin kriptovalyutalarla hara gedəcəyini bilən sehrli bir topumuz yoxdur, ancaq istehlakçı zərərləri ilə qarşılaşdıq”.
“Google”-un bu hərəkətləri ilin əvvəlində “Facebook”- un qoyduğu ICO qadağası ilə paralel olaraq görünür.
Bu yenilik “Google”-un illik “etibar və təhlükəsizlik” reklam hesabatını yayımlaması ilə birlikdə gəlir.
“Google” 2017-ci ildə siyasətini pozan 3.2 milyarddan çox reklamı sildiyini və bunun ötən ilki nəticəyə nisbətən 1.7 milyard dollar daha çox olduğunu da hesabatda qeyd edib.
Bunlar da maraqlıdır:
Pulsuz Bitcoin necə qazanılır?
Birja işində bilməli olduğunuz 15 anlayış
Bitcoin nədir - sadə dildə izahat
Blockchain nədir - sadə dildə izahat
Ethereum nədir: Bitcoin-in taxtını əlindən alacaqmı?
Bitcoin və digər kriptovalyutalar haqqında daha ətraflı saytımızın Kriptovalyutalar bölməsindən məlumat əldə edə bilərsiniz.