Müəllif: Gülnar Əhmədli, Banco.az
2024-cü ilin əvvəlində “Apple” 517 milyard dollar dəyəri ilə dünyanın ən qiymətli markası olmağı bacardı. Bu, əvvəlki illə müqayisədə 73,6% artım deməkdir.
Lakin dünyanın ən bahalı şirkətləri siyahısında “Apple” yeganə güclü ABŞ markası deyil. Belə ki, ABŞ brendləri ilk 10-luqdan 6-nı, ən qiymətli 100 markadan isə 51-ni təşkil edir.
Həmçinin oxu: Dünyanın ən dəyərli brendləri açıqlandı- Birinci yerin sahibi dəyişdi
Bəs digər ölkələrin ən dəyərli brendləri hansılardır? 10 ölkənin ən qiymətli brendlərini təqdim edirik:
Qeyd edək ki, brend dəyəri və bazar dəyəri anlayışları bir-birindən fərqlidir. Hazırda “Microsoft” bazar dəyərinə görə (3 trilyon 76 milyard dollar – 8 fevral tarixinə) dünyanın ən dəyərli brendidir.
ABŞ – Apple (517 milyard dollar)
Cənubi Koreya – Samsung (99 milyard dollar)
Çin – TikTok (84 milyard dollar)
Almaniya – Deutsche Telekom (73 milyard dollar)
Yaponiya – Toyota (53 milyard dollar)
Böyük Britaniya – Shell (50 milyard dollar)
Səudiyyə Ərəbistanı – Aramco (42 dollar milyard)
Fransa – Louis Vuitton (32 milyard dollar)
Hindistan – Tata Group (29 milyard dollar)
İsveçrə – Nestle (21 milyard dollar)
Bizi sosial şəbəkələrdən izləyin!!