Yeni Marketinq fikirlərini necə tapa bilərik? | Banco.az

Yeni Marketinq fikirlərini necə tapa bilərik?

Məhsul və xidmətlərimizin satışını artırmaq və ya şirkətimizin marketinq proseslərini inkişaf etdirmək üçün lazım olan fikirləri necə tapa bilərik? Bu suala cavabınız yoxdursa, sizə bir neçə məsləhət verə bilərik.

Marketinq fikirləri dedikdə məhsullarınızın satışını artırmaq üçün rəqabətdə üstünlük verəcək perspektivlər nəzərdə tutulur. Marketoloqun məqsədi bu perspektivləri tapmaq və strategiyalara çevirməkdir. Ancaq ofislərdə heç bir marketinq fikirləri yaranmır. Güclü marketinq fikirləri yalnız sahədən irəli gəlir. Sahədən uzaq olan marketoloqlar şirkətləri, müştəriləri və rəqibləri çox izləmədikləri üçün marketinq fikirlərini inkişaf etdirə bilmirlər. Bazarda hər detala üstünlük verən firmalar (bazar dinamikası, dəyişənlər və s.) yeni və rəqabət perspektivlərinə sahib ola bilərlər.

Sahə, bazar bilikləri və təhlili çox vacib olsa da, bu yeganə metod deyil. Bəzi əlavə metodlar da istifadə edilə bilər. Bu üsulları sadalasaq:

  • Trendləri izləyin
  • Ölkədən və dünyadan nümunə ola biləcək şirkətləri müəyyənləşdirin
  • Müştəri ilə əlaqə nöqtələri
  • Müştərilərin ödənilməmiş ehtiyacları
  • Seqmentasiya
  • Rəqiblərin zəif nöqtələri
  • İmkanlar

Trendlər

İnsanların və toplumların həyatına uzun müddət təsir göstərə biləcək dəyişimlər, inkişaflar və.s trendləri yaradır. Bu trendlərin yaxşı izlənilməsi və fərqləndirilməsi ilə yeni məhsul fikirlərini inkişaf etdirmək olar.

Rol Modeli

Hər bir şirkət eyni və ya oxşar işi görən fərqli bir sənayedə və ya ölkədə fərqli bir şirkət seçərək nümunə götürə bilər. Bu, marketinq problemlərinə həll tapmaq üçün təsirli bir yoldur. Rol modelləşdirmə, şirkətin nə etdiyini və bunu necə etməsi haqqında vacib fikirlər verə bilər.

Müştərilər ilə əlaqə

Müştəri ilə əlaqə yaratmaq müştərilərin məhsul və xidmətlər ilə təcrübələrini təhlil etmək üçün bir laboratoriya rolunu oynayır. Əlaqə nöqtələrini müəyyənləşdirmək, bu nöqtələrdə müştəri təcrübəsini təhlil etmək və müştəri davranışına təsirini təyin etməklə yeni fikirlər əldə etmək olar.

Müştərilərin ödənilməmiş ehtiyacları

Müştərilərin əksəriyyəti tərəfindən hiss olunan və qiymətləndirilən ödənilməmiş bir ehtiyac, marketinqdə irəliləməyə ciddi təkan verə bilər. Marketinqin rəqabət çağında bütün əsas markaların mənşəyi bu təmin olunmayan ehtiyaclardır desək, şişirtməyəcəyik. 1996-cı ildə Toyota-nın ölkəmizdəki bazar payını sürətlə artırmasına imkan verən amil satış sonrası xidmət təcrübəsini artırmaqdır. Toyota, bu irəliləyişi mövcud markaların xidmətlərində avtomobil istifadəçiləri tərəfindən yaşanan problemlərin aşkarlanması ilə etdi.

Ən sərfəli kredit üçün müraciət et

Seqmentasiya

Rəqabətin güclü olduğu və bir çox şirkətin fəaliyyət göstərdiyi sektorlarda, yeni perspektivlə görüləcək seqmentləşdirmə fərqlilik yarada bilər. Bu şəkildə yüksələn və inkişaf etməkdə olan bir bazar seqmentinə çatmaq mümkün olacaqdır.

Rəqiblərin zəif nöqtələri

Ofislərin mənzərəsində çox güclü görünən rəqiblər sahədə onlarla zəif ləkələrə sahib ola bilər. Məhsulun istifadəsi, tədarükü, performansı və satış sonrası xidmətlər zamanı qablaşdırmada zəif tərəflər ola bilər. Bu zəif cəhətlərin aşkarlanması yalnız sahədə müşahidə aparmaqla əldə edilə bilər. Bəzən gücdə zəiflik ola bilər. Bazar payı yüksək olan bir firma vaxtında tədarük və çatdırılma problemində ola bilər. 

İmkanlar

Bəzən şirkətlərin nəzarətindən kənar bəzi sektor tədqiqatları (mükafatlar, müsabiqələr və.s) marketinq üçün imkanlar yarada bilər. OPET-in illərdir müştəri məmnuniyyətində birinci yerdə olması və ya Ford-un Ecoboost mühərrikinin ardıcıl iki ildir “İlin mühərriki” mükafatını alması markaların prestijinə müsbət təsir göstərdi. Üstəlik, markalar bu uğurlarını fürsətə çevirir və marketinq layihələrində istifadə edərək müsbət nəticə alırlar.

Bu 7 metodla rəqiblərinizə qarşı üstünlük əldə edəcək fikirlər tapa bilərsiniz. Bununla birlikdə, əldə edilən məlumatların qiymətləndirilməsi də bu metodlardan istifadə qədər vacibdir. Gələn məlumatlar arasında, gərəkli məlumatı gərəksizdən ayırmaq və işləyən birini seçmək üçün marketinq ruhuna sahib olmaq və yaradıcı düşünmək lazımdır.

markzone.az

Bizi sosial şəbəkələrdən izləyin!!

Facebook

Instagram

Telegram