Satış zamanı niyə hədiyyə təklif edilir? | Banco.az

Satış zamanı niyə hədiyyə təklif edilir?

Alış-verişlə hədiyyə  biznesinizi genişləndirmək üçün böyük bir yoldur. Yeni və köhnə müştəriləri məhsullardan daha çox almağa təşviq etmək üçün alış-veriş ilə unikal hədiyyələr hazırlamaq üçün müəssisələr yüzlərlə, onlarla markalarla işləyir. Bu gün şirkətlər hələ də dəyəri artırmaq və rəqabət üstünlüklərini artırmaq vasitəsi kimi satın alma ilə bir hədiyyə təklif edirlər.

Satış zamanı hədiyyə alıcıları cəlb etmək və çevirmək üçün istifadə olunan satış taktikasıdır. Digər səhmlər, bir qayda olaraq, endirim təklif etmək və ya pulsuz göndərmə təmin etmək kimi məhsulun dəyərindən çıxarılır. Bu müştəriləri eyni qiymətə daha çox təmin etməklə almağa təşviq edir.

Üstünlükləri nədir?

1. Marka dəyəri

Hədiyyənin məqsədi müştəri üçün böyük dəyər təmin etməkdir. Endirimlər kimi digər səhmlər markanızın dəyərini azaldır, hədiyyə isə dəyər qazandırır. Böyük endirim və ya çatdırılma variantları ilə olduğu kimi, mənfəətinizdə əhəmiyyətli miqdarda pul itirməyəcəksiniz. Siz həmçinin hədiyyə əlavə edərək markanızın dəyərini azaltmırsınız. Kosmetik şirkətlər kimi lüks markanız varsa, bu xüsusilə vacibdir.

2. Dönüşüm artırır

Müştərilər alış-verişdə daha çox dəyər olduğunu hiss edirlər, buna görə dönüşüm üçün daha çox meyilli olurlar. Biz bütün yaxşı iqtisadi qərarlar qəbul etmək üçün çalışdığımız zaman, bu güclü alıcılıq yarada bilər. Bu əlavə dəyər həqiqətən mikro-nöqtədə impulsiv bir həllə təkan ola bilər. Alış-verişlə hədiyyələr, bir qayda olaraq, eksklüziv və məhduddur.

3. Satışları artırır

Alış-veriş aksiyaları ilə bir çox hədiyyələr müştəri müəyyən miqdarda mal aldıqda və ya müəyyən məbləğdə pul xərclədikdə təklif olunur.

Əksər hallarda hədiyyə yalnız o halda təklif olunur ki, müştəri müəyyən miqdarda məbləğdə məhsul alsın. Məsələn, 100 manat məbləğində alış-veriş edərkən pulsuz sürpriz hədiyyə alacaqsınız. Başqa bir nümunə ola bilər: “bir krem palitrası  aldığınız zaman pulsuz kirpik tuşu alacaqsınız.”

Müştəri hədiyyə almaq üçün müəyyən məbləğə çatmalıdır. Müştəri alış-verişdən hədiyyə almaq istəyirsə, bu ərəfəyə çatmaq üçün kifayət qədər məhsul almalıdır. Məsələn, 100 manatlıq alış-veriş üçün bir hədiyyə təklif edirsiniz. Müştəri 80 manat dəyərində məhsul alırsa, pulsuz bir hədiyyə almaq üçün 20 manat dəyərində başqa bir məhsul  ala bilər.

4. Təkrar satınalmaları təşviq edir

Alış-veriş ilə hədiyyələrin əksəriyyəti digər məhsulun kiçik və ya dəyişdirilmiş versiyasıdır. Onlar nümunələri və ya əlavə məhsullardır. Məsələn, hədiyyə kosmetik şirkət üçün üz yuma geli üçün səyahət şüşəsi ola bilər. Digər bir nümunə bir neçə ayaqqabı ilə pulsuz corab hədiyyəsi ola bilər.

Hədiyyə testindən sonra tam ölçülü və ya əlavə məhsul almaq üçün daha çox ehtimal ilə sizə dönəcəklər. Bu, təkrarlanan satışları stimullaşdırır və nəticədə müştərilərin loyallığını artırır.

Biznesinizdən asılı olaraq, alış-veriş etdiyiniz hədiyyə sizinlə apardığınız digər məhsulun kiçik və ya yüngül şəkildə dəyişdirilmiş versiyası və ya test etdiyiniz yeni bir məhsul ola bilər.

Bu kimi bir şeyin bağışlanması müştərilərin məhsullarınızdan birini sınamaq və sevmək üçün imkan verir. Onlar onu sevdikdən sonra, tam ölçülü bir məhsul almaq üçün veb-saytınıza qayıtmaq ehtimalı daha yüksək olur.

5. Müştərilərin loyallığını cəlb edir

Bu təkrar alış-verişlərlə yanaşı, müştərilər pulsuz məhsullar sevirlər. Qiymətli hədiyyə satın alma, biznesinizin qayğısına qaldığınızı göstərir. Onlara bir hədiyyə verirsiniz, çünki məhsulunuzla ən yaxşı təcrübəyə sahib olmaq istəyirlər. Müştərilərinizə bir şey verdiyiniz zaman, onlar sizə sadiqlik üçün daha çox məsuliyyət daşıyırlar.

Təkrar alış-verişlərlə yanaşı, hədiyyə müştərilərin loyallığını stimullaşdıra bilər. Hədiyyə verdiyiniz zaman müştərilərinizə əlavə dəyər verir və müştərilərinizdə xoş hisslər yaradırsınız. Bizneslə yaxşı və ya əla təcrübəyə malik olan müştərilər daha çox alış-veriş etmək üçün bu işə qayıdır və sadiq qalırlar.

Satış zamanı necə hədiyyə təklif edirsiniz?

Pulsuz hədiyyə təklifi böyük bir fikir olsa da, bütün bunların logistikasını nəzərə almaq lazımdır.

1. Faydalı düşünün.

Hədiyyə hansısa şəkildə alınmış məhsulu tamamlamalıdır. Bu alış-veriş ətrafında bir həyat tərzi qurmağa kömək edən əlavə, müvafiq dəyər yaradır.

2. Yarışmadan çəkinin.

Satış zamanı hədiyyə ilə hədiyyə arasında fərq var. Məqsədi yalnız müştəri daha çox sifariş vermək çox dəyəri təmin etməkdir.  Sifarişin məbləğini düşünün. Hədiyyə alış-veriş keyfiyyətinə uyğun olmalıdır ki, müştəri müəyyən məbləğdə pul xərcləməyə “layiq”olsun.

3. Hədiyyəni ağıllı seçin.

Satış zamanı hansı hədiyyə auditoriyanı cəlb edəcək? Siz alış-verişinizi marketinq və konversiya taktikası kimi istifadə etmək istəyirsiniz. Müştərilərinizin istədiyi və istifadə edəcəyi əlavə məhsulların növləri barədə düşünmək lazımdır. Onları tanıyın və hədiyyənin satın aldıqları məhsulu necə tamamlayacağını öyrənin.

4. Hədiyyəni dərk etmək

Marketinq hər hansı bir irəliləyişin açarıdır. Hədiyyənizi hər hansı digər endirim kimi satın alma ilə təşviq edin. Bu, satış sürətini artırır və müştərilərin uzunmüddətli sadiqliyini artırır.

5. Aydın istiqamət

Əmin olun ki, aksiyanın detalları aydındır. Bütün istisnaların ətraflı siyahısını yaradın. Siz həmçinin hədiyyə alacaqları yolu göstərməlisiniz. O, sifarişin rəsmiləşdirilməsi zamanı onlara təqdim ediləcəkmi? Ayrıca göndəriləcək?

Bu cümləni daxil etməyi unutmayın: “Məhsullar bitənə qədər”. Bu, təcililik hissi yaradır və alış-verişdən əvvəl, hədiyyələr tükənməzdən əvvəl müştərilərin qəzəblənməyəcəyinə zəmanət verir.

6. Doğru zaman

Doğru zamanda aksiyaya başlamaq istəyirsinizsə, satışları artırmaq və böyük pərakəndə satışları ilə rəqabət aparmaq üçün 4 fəsil kimi ən yüklənmiş mövsümdə həyata keçirtmək lazımdır. Bir rəqabət üstünlüyü əldə etmək üçün ən məhsuldar zamanda hərəkətə keçin.

7. Tezliyə diqqətli edin.

Tezlik gözləntiləri müəyyən edir. Əgər siz “alış-verişlə hədiyyə” həddən artıq çox reklam aksiyaları təklif edirsinizsə, onlar eyni aktuallığa və eksklüzivliyə malik olmayacaqlar. Əslində, bu əks təsir göstərə bilər. Bu, markanızın və mənfəətinizin inkişafına kömək etməyən şərti sadiqlikdir.

Ən sərfəli kredit üçün müraciət et

8. Sosial şəbəkələrdən istifadə edin.

Müasir istehlakçı pulsuz hədiyyələri sosial şəbəkələr kimi çox sevir. Bunda istifadə edin! Hədiyyənizi sosial şəbəkələrdə alış-veriş ilə reklam edin və ya hətta sosial hesablarınızda oxşar paylaşımların başlamasını nəzərdən keçirə bilərsiniz.

Bir hədiyyə təklif etdiyiniz zaman, qələmlərinizi sosial şəbəkələrdə aktiv olan alıcıya verin. Bu hədiyyəni göstərməyə kömək edəcək bir hərəkət çağırışı təmin edin. Məsələn, sosial şəbəkələrdə marka şəklini çəkmək və etiketləmək üçün onlara müraciət edə bilərsiniz. Bu, onları dostlarınıza və sosial dairələrə markanızın əyləncəli və qiymətli olduğunu göstərəcəkdir.

Siz həmçinin marketinq vasitəsi kimi nüfuzlu şəxslərin alınması ilə pulsuz hədiyyə verə bilərsiniz. Bu, sosial statusu əldə edərək, hədiyyənizi bazarda təşviq etməyə kömək edir.

Satış zamanı hədiyyə vermənin bəzi üstünlükləri:

  • Müştərilərin diqqətini dərhal cəlb edir.
  • İmpuls alışını təhrik etmək daha çox ehtimal olunur.
  • Fərdi dizayn, bu marka yaddaşını artırır, onun üçün cəlbediciliyini artırır.
  • Yalnız bir hədiyyə deyil, həm də faydalı olan saxta məhsul, müştəri üçün mükəmməl saxta məhsul halına gəlir.
  • Mövcud məhsulunuzu tamamlayan bir şey, ümumi müştəri təcrübəsini artıracaq.

BENTLEY

Müştərilərə təklif olunan açarların hamar zənciri lüks brendi daha da irəlilədir və alıcıları sevindirir. Breloklar-bu sizin markanızla müştəri əlaqəsini yaxşılaşdırmaq və brendin görünürlüğünü artırmaq üçün əla yoldur.

Davidoff Cafe

Çay və qəhvə içmək üçün öz xüsusi kubokuna sahib olmaq yaxşıdır. Bu aksiyada Davidoff Cafe qablaşdırmasında xüsusi qəhvə aksiyasının bir hissəsi kimi pulsuz kubok vermək qərarına gəldi. Davidoff Cafe zəngin qəhvə ətirləri və dadı ilə məşhurdur, bu aksiyanı müqavimət göstərə bilməyəcəyiniz təkliflərdən biri edir.

Carlo Rossi  

Artıq doymuş sənayedə seçim üçün müxtəlif şərab növləri varkən hər keçən gün potensial müştəriləri üçün  önə çıxmaq çətin ola bilər.

Bu aksiyada 1975-ci ildən Kaliforniya şərabçılıq üzrə ekspert Carlo Rossi alış-verişin təşviqi ilə pulsuz hədiyyə edir. Hər bir alınmış şüşə ilə Carlo Rossi-nin qarışdırıcısını pulsuz paylayırlar.

Rimova

Tanınmış alman baqaj və aksessuarlar markası Rimova hava limanında rüsumsuz ticarət jurnalında reklam kampaniyasını elan edir.  Xüsusilə hava limanında jurnal reklamından istifadə etmək  High Strreet-dən daha ucuz qiymətə daha bahalı brendlərin reklamlarını etmək üçün effektivdir və bu da müştərilərinizin məhsulunuzu alma ehtimalını arıtırır.

Opti-Free

Təxminən hər  10 nəfərdən 6-na eynək, kontakt linzaları və ya göz cərrahiyyəsi lazımdır. Bu daha rahat həllər həyata keçirilməsinə kömək edənlər üçün böyük bir bazar yaradır. Opti-Free optik sənaye üçün əla və unikal reklam həllini təklif edir. Bu hədiyyə hər gün öz gözlərinə kontakt linzaların istifadəsi ilə mübarizə aparanlar üçün rahatlıq yaradır.

Nestle

Kinoteatrlarda “Batman&Superman” filminin sərbəst buraxılmasına yaxınlaşdıqca həyəcan artır və “Batman&Superman” filminin irəliləyişi markanızın imicini və satışını belə bir zamanda artırmaq üçün böyük bir yoldur. Nestle qida və içki transmilli brendi öz Batman&Superman reklam kampaniyasını yaratdı və Koko Krunch lopalarının hər paketində pulsuz bir fəaliyyət kitabını təqdim etdi.

Coca-Cola

Alış-verişlə bu hədiyyə müştərilərə Coca-Cola-nın əla təravətləndirici dadını almaq imkanı təklif edir və eyni zamanda hər hansı bir 1,5 litr orijinal içkisi ilə yemək üçün iki cüt çubuq almaq imkanı təklif edir.

Jack Daniels

Jack Daniels, bütün möhtəşəm dadı, alovlu aromaları və musiqi inteqrasiyası ilə dünyada tanınan viski markasıdır. Bu alkoqol aksiyası onlara köhnə və yeni olanlar, viski sözü təklif edir, onlara içkinin nə olduğu əsl mahiyyətini izləməyə imkan verir.

Sensodyne

Hər bir insan öz əşyalarını, xüsusilə də diş məcununu nəql etmək üsuluna ehtiyac duyur. Ən əsası odur ki, heç kəs öz məzuniyyətini öz çamadanlarına, geyimlərinə və səyahət üçün ilk zəruri olan digər əşyalarına görə əzilmiş məhsulla başlamaq istəmir. Sensodyne-dən bu əla reklam pulsuz hədiyyə müştərilərə məhsulun alınması ilə yol çantasını təklif edir ki, bu da diş məcunu daşınmasını asanlaşdırır.

L’Oreal

Səyahətçilər və kosmetika həvəskarları üçün L’Oreal müştərilərə yalnız lazımı ləvazimatları ilə məşhur yol çantasını almaq deyil, həm də əlavə dezodorant rulonunun köməyi ilə öz ətir kolleksiyasını artırmaq imkanı təklif edir.

Sual?

Əgər siz iki seçim arasında qalsaydınız, hansını seçərdiniz? Bu, çox çətindir. Əlbəttə ki, biz yaxşı bir pulsuz hədiyyə sevirik, amma alış-verişin təşviqi ilə satın alma, marketinq menecerləri üçün büdcələri maksimuma çatdırmaq üçün böyük bir yoldur. Məhsulun dizaynına diqqət yetirmək vacibdir. Ümumiyyətlə, müştərilərinizi və onları hərəkətə keçirən şeyləri bilmək lazımdır.

Nəticə

Alış-verişlə hədiyyə onlayn şirkətlər üçün tanınma səviyyəsini yüksəltmək, dolu elektron ticarət bazarında rəqabət aparmaq və satış axını almaq üçün böyük bir yoldur.

markzone.az

Bizi sosial şəbəkələrdən izləyin!!

Facebook

Instagram

Telegram