Tamara Mustafayeva, Banco.az
Bütün dünyanı öz təsiri altın alan COVID-19 pandemiyası səbəbilə aprel ayından bəri qlobal miqyasda marketinq və PR fəaliyətlərini bir müddətlik dayandıraraq bütün resurslarını ictimai ehtiyaclar və pandemiyadan zərər çəkən qida və içki sektorunun dəstəklənməsinə həsr edən Coca-Cola şirkəti avqust ayından etibarən yeni marketinq kampaniyasına başlayıb. "Open like never before" şüarı ilə istehlakçılara səslənən Coca-Cola il ərzində bir çox sferada bu kampaniyadan istifadə edəcək.
Xatırladaq ki, sözügedən kampaniya İngiltərənin məşhur rep ifaçısı George The Poet tərəfindən Coca-Cola şirkəti üçün məxsusi olaraq qələmə alınan manifestə əsaslanaraq ekranlaşdırılıb.
Həmçinin oxu: Pandemiya Coca-Cola şirkətinə necə təsir göstərdi?
Bizi sosial şəbəkələrdən izləyin!!