Apple dünyanın ən qiymətli brendi olaraq qalır | Banco.az

Apple dünyanın ən qiymətli brendi olaraq qalır

Müəllif  - Fərid İslamov, Banco.az

Apple dünyanın ən qiymətli brendi olaraq qalır.

Banco.az xəbər verir ki “Microsoft” ikinci yerdə qərarlaşıb, “Amazon”u üçüncü yerə yüksəlib. 

Apple dünyanın ən qiymətli brendi olaraq qalır. O, on ildir ki, bu vəzifəni tutur. Interbrand-ın araşdırma məlumatlarına görə, Apple brendinin dəyəri il ərzində 18% artaraq 482,2 milyard dolları ötüb. Microsoft ikinci olub. O, 32% qiymət əlavə edib (278,3 milyard dollara qədər). Amazon 3-cü yerə enərək cəmi 10% artaraq 274,8 milyard dollara düşüb.

Ən sərfəli kredit üçün müraciət et

Google dördüncü yerdə qalıb, dəyəri 28% (251,75 milyard dollara qədər), Samsung isə beşinci yerdədir (17% artaraq 87,7 milyard dollar).