Əgər siz öz işinizdə peşəkar olmaq, gələcək karyeranızı şəffaf mühitdə qurmaq istəyirsinizsə, müraciət edin
Vəzifə: Hüquqşünas / Gəncə filialı
Əsas vəzifə və öhdəliklər:
-Şöbəyə daxil olmuş işlərin, iddia ərizələrinin hazırlanmasını və məhkəməyə göndərilməsini təmin etmək;
-Məhkəmə, Icra, Hüquq mühafizə və digər dövlət orqanları ilə əməkdaşlıqda bankı nümayəndə qismində təmsil etmək;
-Məhkəmə qərarlarının vaxtında alınmasını və bankın aidiyyatı strukturuna təqdim edilməsini təmin etmək;
-Hüquq mühafizə orqanlarından Banka daxil olan sorğu və müraciətləri qanunvericiliyə müvafiq formada cavablandırmaq.
Tələb olunan kriteriyalar:
-Ali hüquqi təhsil;
-Azərbaycan dilini əla bilmək;
-Məsuliyyətli və dəqiq;
-Öyrənməyə həvəsli;
-MS Office proqramları ilə işləmə bacarığı;
-Hərbi xidməti bitirənlərə və ya hərbi xidmətdən möhlət hüququ olanlara üstünlük verilir.
Yuxarıdakı tələblərə uyğun namızədlər “Subject” qrafasında “İnsan Resursları Departamenti” yazmaqla öz CV-lərini və ya bankın saytından bu linkdən “İşə müraciət forması”ı (şəkillə birlikdə) [email protected] ünvanına göndərə bilərlər. Xahiş edirik, telefon vasitəsilə müraciət etməyəsiniz.