Müəllif - Fərid İslamov, Banco.az
Çində Subaylar Günündə onlayn satışlar 156 milyard dolları ötüb
Çin konsaltinq şirkəti Syntun-un məlumatına görə, onlayn bazarlar və canlı yayım platformaları Çində dünyanın ən böyük onlayn subaylar günü satışı zamanı 1,1 trilyon yuan (156,9 milyard dollar) satış əldə edib.
Banco.az xəbər verir ki, Subaylar Günü (Quanggunjie) Çində hər il noyabrın 11-də qeyd olunur. Bu, tarixin dörd vahiddən ibarət olması ilə bağlıdır. Subaylar Günü 1990-cı illərin sonunda tələbələri əsasən kişilərdən ibarət olan və hələ həyat yoldaşları olmayan Nankin şəhərindəki universitetlərdən birinin divarları arasında qeyd olunmağa başladı. “Tənhalar” elə həmin gün özlərinə təsəlli vermək üçün alış-veriş etdilər. Son illərdə Çin ticarət mərkəzləri və onlayn pərakəndə satış şirkətləri bu gündə kütləvi satışlar təşkil edərək, bu ənənəni bir tendensiyaya çevirdi. Alibaba-nın cəmi 27 tacirin iştirak etdiyi ilk hədiyyə festivalı e-ticarətin əhəmiyyəti haqqında məlumatlılığı artırmaq üçün 2009-cu ildə keçirilib. Bununla belə, son illərdə bu hadisə dünyada ən böyük satışa çevrildi, bu müddət ərzində satınalmaların həcmi Amerikanın “Qara Cümə” və “Kiber Bazar ertəsi”nin miqyasını birləşdirir.
İki il əvvəl festivalın formatı bir qədər dəyişdi, əgər əvvəllər satış gündəlik idisə, 2020-ci ildə iki “satış pəncərəsi” açıldı, endirimli mallar noyabrın 1-dən noyabrın 3-dək alına bilərdi, həmçinin 11 noyabr gecə yarısından başlayaraq gün boyu. Bu il oxşar format qorunub saxlanıldı, satış 8 saat davam etdi: satışların ilk "pəncərəsi" oktyabrın 31-i saat 20.00-dan noyabrın 3-ü gecə yarısına qədər, ikincisi - 20.00-dan noyabrın 10-dan noyabrın 11-i gecə yarısı.