Ümumi məlumat
Kapital Bank namizədləri Hüquq departamentinin "Arxiv şöbəsinin Meneceri" vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.
Öhdəliklər
- Bankın struktur bölmələri üzrə olan sənədləri tarix və aidiyyəti üzrə qruplaşdırmaq, qovluqlara yerləşdirmək və reyestrini tərtib etmək;
- Bəzi arxiv sənədlərini elektron məlumat daşıyıcılarında (scan formada) əks etdirmək və sorğu verən idarəetmə orqanına, struktur bölməyə elektron poçt vasitəsi ilə göndərmək;
- Rəhbər və ya digər səlahiyyətli şəxslərin tələbnaməsi ilə kağız formada saxlanılan sənədlərin müvəqqəti istifadə üçün sorğu verən şəxslərə təhvil verilməsini təmin etmək;
- Saxlanma müddəti başa çatmış sənədlərin məhv edilməsini təmin etmək və bu barədə müvafiq akt tərtib etmək;
- Şöbənin işini planlaşdırmaq və şöbə əməkdaşların gündəlik iş bölgüsünü müəyyən etmək.
Tələblər
- Ali təhsil;
- Arxiv sahəsində 5 il iş təcrübəsi;
- Yüksək kommunikasiya bacarıqları;
- Profesional kompyuter bilikləri (Ms Office);
- Bankçılıq sahəsi haqqında əla biliklər;
- Tez öyrənmə bacarıqları, problemlərin həll etmə qabiliyyəti;
- Detallara diqqət və dəqiqlik.
Uyğun namizədlərdən CV-lərini [email protected] e-poçtuna mövzu hissəsində “Arxiv şöbəsinin Meneceri” qeyd etməklə göndərmələri xahiş olunur.