Bank “BTB” - də 2 YENİ VAKANSİYA | Banco.az

Bank “BTB” - də 2 YENİ VAKANSİYA

Bank “BTB” ASC 2 yeni vakansiya elan edir.

1) İnformasiya Texnologiyaları departamentininin Sistem və şəbəkənin idarə edilməsi şöbəsinin baş mütəxəssisi

İş barədə məlumat:

  • Microsoft texnologiyaları, Windows işçi stansiyaları üzrə bütün sinif, Windows Server 2008/2012/2016, Terminal Server, MS Active Directory, DNS, DHCP, WSUS;
  • HP, IBM və Dell server avadanlıqları üzrə iş;
  • Təhlükəsizlik sistemlərinin idarə edilməsi;
  • Arxivləşdirmə texnologiyaları: Symantec, Veeam Backup&Replication;
  • Virtuallaşma: VMware Vcenter, ESXi;
  • Antivirus sistemləri ilə iş;
  • İnfrastrukturun planlaşdırılması, inkişafı və yeni avadanlıqların alınması;
  • Linux/Unix əməliyyat sistemi üzrə iş;

Namizədə tələblər:

  • Ali təhsil;
  • Banklarda İT sahəsində iş təcrübəsi;
  • Azərbaycan, İngilis və Rus dillərində danışıq və yazı bacarığının olması;
  • Ünsiyyətqurma və operativlik bacarığı;
  • Analitik düşüncə;
  • Yaradıcıdıq və təşəbbüskarlıq qabiliyyəti.

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini azərbaycan dilində 28 Fevral, 2019-cu il tarixinədək [email protected]  elektron ünvanına göndərə bilərlər.

Müraciət etdiyiniz vəzifənin adını email-in mövzu hissəsində Sistem və şəbəkənin idarə edilməsi şöbəsinin baş mütəxəssisi göstərməyiniz xahiş olunur.

Ən sərfəli kredit üçün müraciət et

 

2) Müştəri xidmətləri şöbəsinin baş mütəxəssisi

 İş barədə məlumat:

  • Bank “BTB” ASC-nin mövcud tariflərinə  əsasən bütün növ bank məhsul və xidmətlərinin  satışını  təşkil etmək;
  • Bank tərəfindən təqdim edilən bank məhsulları və xidmətlər (tariflər, əmanətlər, köçürmələr, plastik kartlar və s .) barədə məlumatları müştərilərə təqdim etmək;
  • Fiziki şəxslərə, onların müraciət və qanunvericiliyə uyğun olaraq bütün növ hesabların müvafiq qaydada açmaq, bu hesablar üzrə əməliyyatları aparmaq və onları  bağlamaq;
  • Hüquqi şəxslərin hesablarında onların müraciətinə və qanunvericiliyə əsasən əməliyyatlar aparmaq;
  • Müştərinin təqdim etdiyi ödəniş tapşırığının qəbul edilməsi, düzgün tərtib olunmasının yoxlanılması;
  • Müştərinin istəklərinə və bankın mövcud şərtlərinə uyğun olaraq, plastik kartların sifarişini qəbul etmək, sistemə daxil edərək müvafiq sənədləri Bank  Kartları şöbəsinə təqdim etmək;
  • Bankın məhsul və xidmətlərində edilən dəyişiklik və əlavələr barədə müştəriləri məlumatlandırmaq;
  • Təhkim olunmuş ödəniş sistemləri və təcili pul köçürmə sistemləri üzrə əməliyyatları həyata keçirmək.

    Namizədə tələblər:

  • Vahid komandada işləmək qabiliyyəti;
  • Azərbaycan, rus dillərini bilmək;
  • Gərgin əmək şəraitində işləmək qabiliyyəti;
  • Müştərilərlə və əməkdaşlarla münasibətdə nəzakət nümayiş etmək və ünsiyyət qurmaq qabiliyyəti.

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini (azərbaycan dilində) 28.02.2019-cu il tarixinədək [email protected]  elektron ünvanına göndərə bilərlər.

Müraciət etdiyiniz vəzifənin adını email-in mövzu hissəsində (Müştəri xidmətləri şöbəsinin baş mütəxəssisi) göstərməyiniz xahiş olunur.